به جای تحریم،با پیشنهاد های جذاب ایران را به مذاكره دعوت كنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است
بازدید : 1853
نویسنده : میثم ابراهیم پور

برلین - رییس پیشین بازرسان تسلیحات هسته ای سازمان ملل متحد،به آمریكا و اتحادیه اروپا توصیه كرد كه به جای اعمال تحریم های مختلف علیه ایران، با ارائه پیشنهادهای گوناگون و جذاب ایران را به مذاكره و گفت و گو دعوت كنند.

1390/11/08 - 13:07

به گزارش ایرنا،'هانس بلیكس' كه سابقه مسوولیت آژانس بین المللی انژی اتمی را نیز در كارنامه دیپلماتیك خود دارد، در مصاحبه با رادیوی ' دویچلند فونك' گفت: برخلاف آنچه رسانه ها اعلام می كنند، امكانات دیپلماتیك در موضوع هسته ای ایران، هنوز به سر نرسیده است و می توان از راه مذاكره به نتیجه رسید.

وی در همین زمینه با بیان اینكه مذاكره با تهدید و ارعاب راه به جایی نخواهد برد، تاكید كرد: اگر آمریكا و غرب با تهدید به تحریم‌ها و اعمال فشار بدنبال كشاندن ایران به پای میز مذاكره باشند، نه تنها كاری از پیش نخواهند برد بلكه اوضاع را پیچیده‌تر می‌كنند.

رییس سابق گروه بازرسان هسته ای سازمان ملل متحد در همین زمینه به وجود سلاح های اتمی در زرادخانه های اسرائیل اشاره كرد و گفت: آمریكا و غرب ابتدا باید اسرائیل را در این زمینه مورد بازخواست قرار دهند و از او بخواهند سلاح های اتمی خود را مورد استفاده قرار ندهد، بعد از ایران بخواهند كه فعالیت هسته ای خود و همچنین فرایند غنی سازی را متوقف كند.

بلیكس با بیان اینكه وادار كردن اسرائیل به از بین بردن سلاح های اتمی اش، كار سختی است، گفت: با این وضعیت آمریكا و غرب نباید انتظار داشته باشند كه ایران از راه خود بازگردد .



کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: